Re: Jaki CD-ROM ??? (PILNE)

Autor: m.chrom_at_iel.waw.pl
Data: Mon 21 Aug 2000 - 18:45:28 MET DST

Dnia Sun, 20 Aug 2000 22:53:00 +0200, "hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl>
napisal:

>No dobra, a jak one sa uzywane ? Na pewno o wiele mniej niz przy
>eksploatacji w domu.

>Watpie tez, czy by sie nadawaly pod nagrywajke, w szkole
>raczej nie testuja ich przy czytaniu subchannels na cdekach (i zgrywaniu w
>RAW),
a to akurat fakt, ja przynajmniej nie sprawdzalem.

>zreszta na pewno niewiele zwyklych "palonych i porysowanych" cdekow
>wsadza sie do tych napedow. W szkolach na wszystko chuchaja, zeby sprzet
>chodzil co najmniej kilka lat.
Generalnie 10 z nich pracuje w szkole, gdzie na sprzet dzieciaki
raczej nie chuchaja, zas zajecia z informatyki polegaja na ciaglym
giercowaniu, w coraz to nowe gierki z roznych czasopism, nagrywane
przez kogostam i tp... plyty te naprawde bywaja bardzo porysowane i
nie ma z nimi klopotow z odczytem.
Jeden komputer jest wyposazony rowniez w nagrywarke i tez nie bylo
zadnych zastrzezen.

Swoja droga jest to chyba najlepiej wyposazona podstawowka jaka znam -
najslabszy komp, to celeron 300A...

>Btw: Slyszalem dokladnie cos odwrotnego o A-Open. I to nie w szkole, a w
>sklepie.
Osobiscie uwazam, ze sa to najlepsze CD z jakimi mialem stycznosc.

Pozdrawiam,
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa