Re: ---->>> Zajrzyjcie tutaj na chwilkę <<<----

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 12:13:04 MET DST

gruesome napisał(a):
> To sobie mozna odpowiednio readera skonfigurowac, na pewno jest to mozliwe w
> slrnie, a pewnie i w innych, tak aby zamienial ą na a ł na l itd.

 Masz racje - dla eksperta w Unixie wszystko jest mozliwe, ale dla
zwyklego pracownika, ktory nie bardzo kuma Unix ? To wcale nie jest
prosta sprawa. Ponadto pomysl - NIE MA zadnych plusow z korzystania z
polskich znakow - poza czytelnoscia tekstu. Tak sie niestety sklada, ze
Polska to zadupie Europy i nigdzie na swiecie ludzie nie beda sobie
zadawac trudu, zeby konfigurowac unixa to czytania tych "smiesznych
znaczkow". Programy do sortowania poczty nie sa pomyslane do obslugi
tego smiecia, jakim sa polskie literki. W unixie nie ma polskich literek
w nazwach plikow, bo i slusznie - nie ma potrzeby ich stosowac.

 W ogole swiat ma nas gleboko w dupie i wcale sie nie dziwie. Gdybym
mogl, to bym pozwolil na stosowanie zapisu bez polskich znakow ustawowo.
Mieli bysmy mniej klopotow. A to ze paru humanistow umarlo by na zawal,
to juz ich sprawa - tak naprawde liczy sie praktycznosc a nie
sentymenty.

No, ale sie rozpisalem (chyba mnie emocje poniosly) :)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl