Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 11:31:24 MET DST

> moglbys jeszcze raz dokladnie przedstawic ta sprawe!
> ps.: moj wujek w Suwalkach pracuje w komedzie rejonowej,......moze sie tym
> zainteresuje!

I to jest najważniejszy post w całej tej dyskusji... + post Mirka Bogusza o
karalności od kwoty 250,- + post Leszka Ciszewskiego o bezsensowności bicia
po mordzie

pozdro
Shaman

BTW.. tylu dresiarzy chętnych do rękoczynów jeszcze na żadnej innej grupie
nie widziałem.. ciekawa jest też zależność, że im kto chętniejszy do rozróby
tym ma mniej rozwinięte słownictwo... są grupy na których PLONKi posypałyby
się jak z rękawa