problemy z wysylaniem formularza z www - help

Autor: Marcin Piotrowski (gilgalad_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 14:04:29 MET DST

Witam,
Mam nastepujacy problem. Chce opublikowac na swych stronach formularz. Wlasc
iwie zostal on juz wykonany (w Macromedia Dreamwaever 3.0). Trunosc pojawia
sie dla mnie z zdefiniowaniu przycisku wysylania. Zostawie go w formie domys
lnej powoduje pojawienie sie komunikatu nastepujacej tresci:

"Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for the URL /ankieta/ankieta/tekst_
ankiety.htm.

----
Apache/1.3.9 Server at www.gilgalad.hg.pl Port 80"
Czy ktos z grupowiczow moze mi pomoc to zrozumiec i ewentualnie poprawic zeb
y dzialalo dobrze? Jestem uzytkownikiem raczej zaawansowanym, jednak web-des
ignem zajmuje sie od niecalych dwoch tygodni... prosze wiec o wyrozumialosc
dla lamera.:)
pozdrawiam serdecznie,
gilgalad
gilgalad_at_friko6.onet.pl