Re: Odp: nieuczciwy sprzedawca!!!

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 03:19:52 MET DST

Leszek Ciszewski wrote:

> Plomby sa (bo tam byc musza) na dyskach. :)

Chodzi ci o orginalne plomby, czy o naklejane przez sprzedawcę?
ad 1) Zgadza się orginalne być muszą...
ad 2) przes sprzedawcę? To tylko polscy sprzedawcy (i hurtownicy) mają manię
naklejania gdzie się da - kumplowi raz przegrzewał się procesor (a był nie
podkręcony), a że komputer był nieplombowany, to zajrzał - między prockiem
(taki z kwadratowych), a wentylatorem była plomba - po interwencji u
sprzedawcy, stwierdzili, że musi tam być, bo nie mieli gdzie przykleić (od
spodu byłu już 3 plomby hurtowników ;-)))

P.S. Dziwne, ale tylko w polsce jest taka poda - np. w Niemczech, a często
tam kupuję, nie zdarzyło mi się, żeby nakleili coś na procku, HDD, czy
lakiejkolwiek karcie, ale jednak RAM miał nalepkę...

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |