Re: ICQ

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 22:59:05 MET DST

>Czesto przeinstalowuje windowsa i mam pytanie jak zainstalowac icq aby nie
>rzeba bylo rejestrowac sie na serwerze za kazdym razem i aby oczywiscie
miec
>na liscie uzytkownikow (mam kopie foldera z poprzedniej instalacji)
Ja poprostu nadistalowuje i mam wszystko lacznie z historia rozmow. Ale mam
tez program do robienia backapow JVDE ICQ BACKUP 2.20 - ICQ Backup Utility
choc go nie uzywam. Mozna go pobrac ze strony
http://home.wanadoo.nl/jvderve/icqbak.htm wersja 2.3
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =