Re: ICQ

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 23:16:25 MET DST

| Czesto przeinstalowuje windowsa i mam pytanie jak zainstalowac icq aby nie t
| rzeba bylo rejestrowac sie na serwerze za kazdym razem i aby oczywiscie miec
| na liscie uzytkownikow (mam kopie foldera z poprzedniej instalacji)

Nie musisz rejestrowac sie za kazdym razem. Wystarczy ze przy pierwszym
uruchomieniu programu zaznaczysz opcje ze jestes juz zarejestrowany, podasz swoj
numer oraz haslo.

Dane o uzytkownikach sa zapisane w katalogu 99 lub 2000 (numer wersji ICQ).
Wystarczy ze je zachowasz a po ponownej instalacji wkopiujesz do jednego z ww
katalogow a nastepnie przy "karzesz" programowi przylaczyc informacje o
uzytkownikach.

P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.