Odp: Instalacja Win 3.11 - Pomocy!

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 07:58:12 MET DST

Tutaj nie bardzo ci moge pomóc, mi takie cóś chodziło normalnie na 4MB ramu
ale z dosem 6.22
A wogle jak ten laptop ma taki duży dysk to czemu ty nie dokupisz 4MB ramu i
nie walniesz Win95?
Użytkownik Marek Dankowski <portfolio_at_atari.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:399B937F.954E7EB6_at_atari.org...