SOYO

Autor: sas (delong_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 05:46:30 MET DST

Witam.

Mam kilka kompow na plytach Soyo SY-6IEB i dzieje sie cos niedobrego. Jakis
miesiac temu padl jeden z nich. Po dokladniejszym sprawdzaniu okazalo sie ze
winna jest plyta glowna. Poniewaz tak sie sklada ze i elektronika nie jest
mi obca zauwazylem w poblizu stabilizatorow (regulatorow) napiecia sa
dziwnie spuchniete kondensatory. Dwa z nich mozna wrecz powiedziec ze sie
otworzyly!!! Nie jest mi obce to zjawisko ale nie w KOMPUTERACH. Poniewaz
plyta byla jeszcze na gwarancji zostala oddana do serwisu. Szkoda opowiadac
co sie dalej dzialo ..........fakt ze dwa razy pojechala do Warszawy bo za
pierwszym razem NIKT NIE ZAUWAZYL SPUCHNIETYCH KONDENSATOROW!!!!!!

No i niestety dzis sytuacja powtorzyla sie. Identyczne objawy i po
rozebraniu kompa odrazu rzucily mi sie kondensatorki :))))

Czy ktos spotkal sie z czyms takim???!!!!
Od czego takie rzeczy sie dzieja. Czyzby przetwornica szwankowala?

Nadmieniam iz w czasie eksploatacji od listopada zeszlego roku (czyli ok 9
miesiecy) nic sie nie dzialo z komputerami. Caly czas chodzily bez wymiany
czegokolwiek.

Czy nie wytrzymuja tempa - internet caffe :)))))

pozdrawiam

delong