Odp: HP DeskJet 610C - egoistyczna drukarka?

Autor: scoo (scoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 16:06:30 MET DST

> No to chyba jakiś ewenement. Bo u mnie na kilku komputerach oraz u
> grupowiczów którzy opisywali poprzednio drukowanie na HP610 spowalnia
pracę
> w Windows. No ale tylko u ciebie jest OK.

Bardzo mozliwe, ze zbyt liberalnie podchodze do tej drukarki. no ale qrcze,
to racja, ze drukowanie spowalnia winde, ale widocznie ja jestem rownie
wolny jak moj system(albo i jeshtche wolniejshy;) i tego nie zauwazam. ale
co tam, sa jeshtche gorshe modele na rynku, no, przynajmniej tansze...
tymczasem.