Re: HP DeskJet 610C - egoistyczna drukarka?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 02:01:28 MET DST

"CFR" <cfr_at_friko4.onet.pl> napisal:

>Hai!
>
>Podczas drukowania czegokolwiek caly system strasznie jest spowolniony. Czy
>u każdego kto ma te plujke wystepuje takie zjawisko?
>Mam 32MB RAM (dobra dobra wiem, ze to malo :) jednak inne drukarki chodza
>bez problemu ;(

Nie masz przypadkiem sieciowki ?
Bardzo czesto wine za przestoje w druku
(a juz szczegolnie w sieciach - np. novellowskich)
ponosza karty sieciowe. Np.
najnowsze IBM maja na pokladzie w standardzie
sieciowke, ktora jest gorzej niz tragiczna. Po wymianie
na 3coma czy compexa wspolpraca w/w kompow w sieci
zaczyna nabierac sensu. Podobnie problemy
moga wystapic z drukiem (nawet lokalnym).

Poza tym mozesz sprawdzic ustawienia LPT'a
w BIOS'ie, podmienic kabel,
sprobowac zainstalowac _starsze_ sterowniki.

Andy