Re: Czarna lista a niej Wasze ASUS'y i ABIT'y

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 15:43:53 MET DST

On Thu, 17 Aug 2000 10:56:44 GMT, darles_at_ceti.com.pl (DAREK) wrote:

>Nic na to nie poradze, ale skopiowalem ta wiadomosc wiec przeczytaj to
>sam :
>(ciach)

Dzieki. Uzywam dosyc starego Netscape'a (4.05) i z prawidlowym
wyswietleniem niektorych stron mam czasem problemy.
Z listy widze ze problemy sa na tych plytach BX-owych, ktore maja
regulacje I/O Voltage - w przypadku Abita z plytami z SoftMenu III

>W takim razie gratuluje widac ze trzeba tylko trafic na odpowiedni
>egzemplarz.

Akurat o tej plycie nie wspominali... ale bardzo ciekawa to sprawa, ze
problemy z Geforce'm 2 maja plyty ktore nie mialy zadnych problemow ze
zwyklym Geforcem. Pisza ze znowu chodzi o pobor pradu a przeciez GTSy
biora 2x mniej mocy od geforcow "jedynek" (?!?)

>PS.
>Czy jest ktos na tej liscie kto mial, ma GTS na w/w plytach i ma w
>zwiazku z tym jakies problemy ?

Dolaczam sie do tego pytania. A moze chociaz ktos wie o co dokladnie
chodzi w tej niekompatybilnosci?

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)