Re: Czarna lista a niej Wasze ASUS'y i ABIT'y

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 12:56:44 MET DST

On Wed, 16 Aug 2000 11:07:15 GMT, circulus_at_spamhater.polbox.com
(Circulus Vitiosus ) wrote:

Hi'

>A podaj dokladny adres gdzie znalazles taka informacje.
>Na www.nvidia.com.pl nic takiego nie widze.
Nic na to nie poradze, ale skopiowalem ta wiadomosc wiec przeczytaj to
sam :
================================
    GeForce2 GTS - problemy by Polarny
A jednak !!!! Karty GeForce maj¦ chyba z¦¦ passą. Najpierw GeForce256
i jego s¦ynne problemy z du+ym poborem mocy i z tego powodu
niewyrabianiem z¦¦cza AGP. Teraz jest GeForce2 GTS oraz GeForce2 MX i
co w nich jest nie tak ???? Cosik podobnego, te+ chodzi o napiącie,
ale dok¦¦dnie o sterowanie tym napiącie.
S¦ p¦yty, kt”re maj¦ problemy z GeForce2 GTS, i to nie tylko te pod
AMDka, ale te z chipsetem Intela!!!!
Zreszta ¦apcie poni+ej liste :

   - Abit KA7
   - Abit KA7-100
   - Abit BE6-II v1.0 & 1.1
   - Abit BF6
   - Aopen AX64PRO
   - Asus K7V
   - Asus P3B-F
   - Asus P3V4X
   - Epox 7KXA
   - Gigabyte GA-6BXD
   - Intel SE440BX-2V
   - Iwill KV200
   - Iwill KV200-R
   - Soyo SY-6VBA

Bardzo mnie drączy jedno pytanie. Ot”+, myla¦em, +e to raczej te
ta½sze p¦yty g¦”wne bąd¦ mia¦y problem, a tu "a ku ku !!" Okazuje sią,
+e to te lepsze/firmowe. Czemu ??? ś¦czy je jedna wsp”lna cecha, tzw.
Soft BIOS (np. u ABITa SoftMenu), czyli po prostu konfiguracja ca¦ych
zasob”w systemowych (¦¦cznie z napiąciami,
taktowaniem procka, magistral PCI, AGP ..). Ale nastąpne moje pytanie
zostanie chyba na razie niewyjanione:
Czy ABIT BE6-II ale rev.1.2 ma problemy ? Niby nie ma go w spisie.
Czyli by¦bym uratowany ???? ( :))) ).
Oka+e sią jak kiedy kupie sobie GeForce2 GTS !!!.
Sorry za krzaczki :-(

>BTW Abit BH6 + GF II GTS bez problemow.
W takim razie gratuluje widac ze trzeba tylko trafic na odpowiedni
egzemplarz.

PS.
Czy jest ktos na tej liscie kto mial, ma GTS na w/w plytach i ma w
zwiazku z tym jakies problemy ?

Pozdrawiam

Darek