Re: Athlon vs Duron

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 15:22:54 MET DST

Użytkownik "Michał Rymaszewski" <mrymasz_at_promail.pl> napisał w wiadomości
>Sorry za lamerskie pytanie , ale cenniki roznych firm narobily mi troche
>balaganu we lbie. Otoz w jednych jest rozdzial na plyty pod Athlona i plyty
>pod Durona, a w innych oba procki maja dedykowane te same >plyty.

Ech nic to w porownaniu do cennikow Intela;))) Wracajac do pytania: na rynku
mamy trzy mutacje Athlona: "zwykly" Athlon, Duron i Thunderbird. Do zwyklego
Athlona stosujemy plyte SlotA, a do Durona i Tbirda SocketA. Sa takze
nieoficjalne pogloski o przelotce, umozliwiajacej Tbirdowi i Duronowi
wsadzenie do SlotA, ale to jeszcze niepewne. Zatem jak kupisz plyte SocketA,
to mozesz wsadzic i Tbirda i Durona. Co do cennikow, to czesto pod nazwa
Athlon kryje sie wlasnie Thunderbird, w cennikach mozna go rozpoznac po tym,
ze jest w wersji 700 Mhz i wzwyz. Po szczegolowe info zajrzyj na www.amd.pl
. Jak masz jeszcze jakies watpliwosci to pisz na priva, albo na grupe
dyskusyjna amd3dnow na serwerze news.cavern.com.pl.
pozdrawiam
R.T