Athlon vs Duron

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_promail.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 02:11:53 MET DST

Sorry za lamerskie pytanie , ale cenniki roznych firm narobily mi troche
balaganu we lbie. Otoz w jednych jest rozdzial na plyty pod Athlona i plyty
pod Durona, a w innych oba procki maja dedykowane te same plyty. Czy ktos
moze mi powiedziec czy jak sobie kupie plyte np Gigabyte'a z Socket A to
pojdzie mi tez na tym Athlon czy tylko Duron ???

Za pomoc serdeczne dzieki

Michal Rymaszewski