Re: Avermedia phone z VCR

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 07:44:56 MET DST

>Diamond
>nie myle sie w tym sensie ze jezeli aver Ci z czyms nie chodzi to masz
>duza pewnosc ze nic innego tez Ci nie ruszy ;-)))
>Poza tym - Intel? S3? afaik - wielu ludzi nie mialo specjalnych
>problemow...
>nawet jezeli - jakies male wachlowanie kartami itp magiczne sztuczki i
>chyba dalaby sie naklonic ;)

Nie da się. Przekładanie kart do różnych slotów, rezerwowanie
przerwań, wyłączanie różnych nie używanych urządzeń itp. itd. Nic nie
pomogło. Miałem także jakieś proste karty na S3 Savage3D oraz 4 i tu
działało bez problemu, a w/w Diamodem bez szans - maksymalne działanie
to kilka sekund potem zwis komputera.