Re: Avermedia phone z VCR

Autor: Nightmare (nightmarexNoSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 19:16:00 MET DST

> Tu się mylisz. Spróbuj odpalić Avermedia TV Phone 98 z grafiką
Diamond
> III s540. Po wielu próbach zmieniłem grafikę.
nie myle sie w tym sensie ze jezeli aver Ci z czyms nie chodzi to masz
duza pewnosc ze nic innego tez Ci nie ruszy ;-)))
Poza tym - Intel? S3? afaik - wielu ludzi nie mialo specjalnych
problemow...
nawet jezeli - jakies male wachlowanie kartami itp magiczne sztuczki i
chyba dalaby sie naklonic ;)