Odp: MATROX G400 SDRAM czy SGRAM ???

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_promail.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 02:03:08 MET DST

Wlasnie : generalnie 3D tylko do gier, gdyz tak poza tym pisze programy .

Ale najtanszy Geforce ( ktory i tak nie chodzi z moja plyta , bo ta chyba
nie daje mu odpowiedniego napiecia :( ) kosztuje ok 700-800 pln . A G400 16
MB SDRAM kosztuje az 300 pln :). Duzego wyboru chyba nie mam : G400 bez DH
SDRam , Savage4 32 , Riva M64 , Voodoo3 2000 i to chyba koniec ( no moze
jeszcze jakies ATI :).

Poki co pozdrawiam

Użytkownik Kaizen <"nospam,kaizen"@poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:399A560B.3B4AA54C_at_poczta.fm...

SDRAM