Odp: nieuczciwy sprzedawca!!!

Autor: Piotrek (pyc_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 09:16:58 MET DST


Przeslij nam mail'a tego sprzedawcy, a zasypiemy go milymi listami !!!

Użytkownik angin <ekli_jarocin_at_mail.energetyka.kalisz.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:399a2975_at_news.vogel.pl...
> Niespelna rok temu moj kolega kupil monitor 15' CTX futura. Kupil go bo
> chcial miec dobry markowy monitor z dluga gwarancja. Pech chcial ze
niedawno
> cos w monitorze strzelilo i monitor padl. Kolega zaniosl monitor do sklepu
a
> z tad monitor powedrowal do podobno jedynego serwisu do Wroclawia.
Serwisant
> stwierdzil, ze w monitorze ktos sobie juz grzebal i gwarancja przepada.
> Winny oczywiscie jest moj kolega, ktory podobno bawil sie w naprawianie
> swojego monitora objetego 3 letnia gwarancja. Znam Roberta juz wiele lat i
> jestem pewien, ze nie jest az tak glupi zeby brac sie za cos o czym nie ma
> zielonego pojęcia. Nawet instalowaniem nowej karty graficznej w jego
> komputerze (czy modemu ) zajmowalem sie ja gdyż On tego poprostu nie umie
> zrobic.
> Pomozcie!!!
> Jak walczyc o swoje prawa do gwarancji?
> Czy jest jakas mozliwosc zmuszenia sprzedawcy do zwrotu pieniedzy lub
> naprawy monitora?
> Czy bak plab na monitorach upowaznia do stwierdzenia, ze skoro ich nie
> zalozono to kazdy sobie w nich grzebie i serwisant tylko moze stwierdzic o
> ingerencji wlasciciela w sprzecie?
> No i w koncu skad pewnosc ze sprzedawca nie kupil monitora na gieldzie
> okazyjnego po"malej naprawie"
> Co radzicie zrobic?
>
> Pozdrawiam
>
> Andrzej
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:29:17 MET DST