Re: Co zrobic zeby nie spalic, czyli nagrywania BIOS ciag dalszy :)

Autor: Krzychu (marian_at_go2.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 23:24:03 MET DST

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8n764d$r87$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> pod
>
> Hmmm w wiekszosci :-)) A wiesz co - ile razy osobiscie i samodzielnie
> robiles tak hot-swap? Zaczynam odnosic wrazenie ze ani razu, natomiast ja
> juz mialem pare/parenascie tego typu eksperymentow i narazie nic sie nie
> spalilo (odpukac ;-)

> Bzdura! Nie wypowiadaj sie na temat o ktorym nie masz zielonego pojecia.
>
> --
> --
> Maciej Machacz
> xenes_at_ds13.agh.edu.pl
> ICQ:54914949

 Jezeli chodzi o eksperymenty z biosem to musze przyznac, ze jestem troche
mniej doswiadczony niz ty ( robilem to zaledwie trzy razy).Niestety co do
biosu to zastosowanie biosu z innej plyty nie przynioslo oczekiwanego
rezultatu ( kierowalem sie tym samym chipsetem, w tamtych wypadkach byl to
BX), tak wiec dla mnie musiala to byc bios z tej samej plyty.
Co do stwierdzenia o uszkodzeniach elektroniki mialem na mysli ogol sprzetu
elektronicznego, a nie tylko bios. Jak juz wyzej napisalem eksperymentowalem
z biosem tylko trzy razy i z punku widzenia elektrycznego nic sie zlego nie
stalo.

z powazaniem marian_at_go2.pl