Re: Jaki monitor jest lepszy Samsung 700p czy IBM P70 17"?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 11:11:41 MET DST

"RAB" <radek.32_at_kki.net.pl.invalid> wrote in message

> A co sądzicie o zbierzności kolorów? Bo mój kumpel kupił CTX'a 15" jakiś
rok
> temu na Trinitronie (nie wiem jaki to był model) no i zbierzność jest
> fatalna. Na dole jak się zaczyna pasek z przyciskiem start widać bez
> zbytniego przyglądania się nawet że kolory rozjeżdzają się. Widać też
> poziome linie ale nie te o których wy mówicie. Obraz składa się z
powiedzmy
> 768 pozimych linii. Czy coś się zmieniło?

Na dzien dzisiejszy wszystkie, powtarzam, wszystkie CTX'y na FD-Trinitronie
maja tragiczna jakosc i zbieznosc obrazu, zdecydowanie nie polecam - a
naprawde widzialem wiele egzemplarzy....

Szczerze mowiac to im wiecej widuje "plaskich" monitorow to tym bardziej
sklaniam sie ku opinii ze jednak klasyczne kineskopy Hitach itp sa o wiele
lepsze od tych pierwszych.

Osobiscie baaardzo mi sie podobal CTX 710ST i pewnie taki sobie zafunduje
;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949