Re: CDROM - filesystem - ogonki - odczyt a wlasciwie jego brak

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 11:12:25 MET DST

> probowalem napisac program kopiujacy te pliki na dysk
> ale otrzymuje on komunikat "file not found" przy probie otwarcia pliku
> choc nazwa pliku jest odczytywana a plik nie jest zerowy.
> Pobieralem je findfirst/findnext.
> Jesli pisac program to w jaki sposob najlepiej odwolac
> sie do tych plikow pelnymi dlugimi nazwami czy tez krotkimi 8+3?
>

> czy spotkaliscie sie juz z podobnym problemem ?

Nie jestem 100% pewien, ale jeśli plików nie jest za dużo to można pokusić
się o ręczne ich skopiowanie przy pomocy CD-R Diagnostic. Ten programik
całkowicie ignoruje systemową obsługę systemu plików i korzysta z własnej,
tak że potrafi skopiować dokładnie wszystko - od wybranych sektorów do
skopanego pliku. Podejrzewam, że nie będzie miał problemów z polskimi
literami. Pozdro,

Guhru
guhru_at_klub.chip.pl