Re: Nagrywarka PLEXTOR 12/10/32A

Autor: ~ Fred Flintstone ~ (caveman1_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 16:48:10 MET DST

Wlasnie testuje ten sprzet. Oprogramowanie jest tak schrzanione,
ze normalne funkcjonowanie nie jest mozliwe bez najnowszego
DirectCD Adaptec (dot. uzywania CD-RW) bowiem dostarczane
ze sprzetem oprogramowanie nie przewiduje formatowania
czystych dyskow CD-RW.

Nagrywanie plytek wlasnie sprawdzam. Jesli chodzi o CD RW
to juz mam pewnosc, ze plytki te sa rozpoznawane co do
maksymalnej predkosci. Tylko plytki oznaczone x4-x10
sa zapisywane na wyzszych predkosciach (roznica w szybkosci
nie jest zreszta oszalamiajaca, gdy nagrywacie wlasne plytki z duza
iloscia plikow).

Plytki oznaczone jako x4-x10 sa w tygodniu dosyc trudne do zdobycia.
Nie wiem jak jest na gieldzie - sprawdze w tym tygodniu.

Oczywiscie cenna wlasciwoscia jest cyfrowe ripowanie. Czy ktos ma
jeszcze jakies pozytywne doswiadczenia ?