Re: Nagrywarka PLEXTOR 12/10/32A

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 01:44:46 MET DST

On Sun, 13 Aug 2000 12:48:48 +0200, "~ Fred Flintstone ~"
<caveman1_at_polbox.com> wrote:

>Na gieldzie jej cena wynosi okolo 1600 PLN. Czy jest ona warta swojej ceny ?

Cóż, ta nagrywarka jest warta swojej ceny. Tylko dwie sprawy:
1. Nie kupiłbym nagrywarki na giełdzie. Wolę w sklepie, nawet jeśli
mam dopłacić te 100 zł. Ale w dobrym sklepie.
2. Jak bardzo się nie spieszysz, to poczekaj może trochę. Jak wejdzie
jakiś nowszy model, to ta stanieje.

Co do dokumentacji, to czy jest ona Ci aż tak bardzo potrzebna?
Podpinasz nagrywarę i działa i już.

Co do softu: Nie wiem co tam dają, ale i tak najlepszy soft do
nagrywania swoich płytek to Nero. Czasem też przydaje się WinOnCD. Do
kopiowania płytek z kolei CloneCD.

>Czy uwazacie, ze plytki razy cztery lepszych firm mozna spokojnie uzywac do
>zapisu na duzych predkosciach np. x8 x10 x12 ?

Nie wiem jak to jest z CD-RW, ale słyszałem, że jednak aby nagrywać na
CD-RW te np. 4x, musi być na niej napisane 4x. Tak samo pewnie w
większymi prędkościami.
Co do zwykłych CD-R, to jak płyta jest porządna (TDK, Verbatim), to
można spoko nagrywać te 12x. Zresztą, ja mam nagrywarkę 8x TEAC. I
nagrywa mi z max. prędkością na nawet największym shicie. Jak masz
dobry sprzęt (a Plextor to najlepszy), to nagrasz na wszystkim.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl