Re: obciac divx

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 12:43:53 MET DST

zuko / Shark von Cygnus napisał(a):
> Ale po co obcinasz? 690 mega wejdzie Ci praktycznie na każdą płytkę.
> Pod warunkiem oczywiście, że masz nagrywarkę obsługującą overburn. A
> są też takie bardzo fajne płytki LeadData (nie mają żadnych nadruków
> na sobie, więc wyglądają jak jakieś noname), na które ja nagrywam do
> 750 mega na nagrywarce TEAC 8x.

 Mam HP7200i, podobno da sie robic overburning, ale nie sprawdzalem.
Ponadto czy nie wydaje Ci sie, ze robienie filmow 700MB to w pewnym
sensie dyskryminacja ludzi z nagrywarkami 640MB ? utrata jakosci jest
niezauwazalna miedzy 640 a 700, wiec nie widze problemu w uszanowaniu
ludzi ze starszymi nagrywarkami.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl