Re: Jak upgradnąć?

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 10:52:47 MET DST

> Od dawna uzywam W98 PL i nie mam nijakich problemow
> ze stabilnoscia...

OK. Ale wieluludzi ma.
Skad na przyklad blad w 98SE polegajacy na problemach z wylaczaniem kompa? W
wer. ang tego nie bylo.
Jakis powod musi byc. Ja pracowalem i na UK i na PL i ta pierwsza byla
bardziej stabilna. I nie dostyczy to tylko Winow.
Kiedys w firmie kupili Corel Draw8 PL na ktorym ja mialem pracowac. Mial
bardzo smieszne bledy. Poza tym ze wieszal sie po ok 20 min pracy (tak sam z
siebie) to mial tez bledy powtarzalne. Np. Po daniu Print do pliku, po czym
nacisnieciu Cancel w file-requesterze, dostawalem komunikat ze Operacjanie
zostala poprawnie wykonana, po czym nie bylo szansy niczego wiecej
wydrukowac gdyz Corel twierdzil ze zajety jest juz drukowaniem (co nie bylo
prawda). Zeby bylo smieszniej w innym dziale tez kupili pol wer. Corela -
sprawdzilem - dzialo sie to samo.
Po skontaktowaniu sie z polskim supportem, wymieniono mi wer. PL na UK. I
nagle program stal sie hiper stabilny bez zadnych programow.

A teraz wyjasnij czemu tak sie dzialo. Nie prosilbym Cie o to ale w swoim
poscie prawie mnie obraziles. Wiec teraz sprobuj wlasnych sil :)

Michał Kożusznik