Odp: Jak upgradnąć?

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 14:52:08 MET DST

> Wracajac do problemu. Brak takiego mechanizmu narzuca potrzebe
> przekompilowywania kazdej nowej wer. jezykowej po podmianie stringow z
> textami na wlasciwe danemu jezykowi. Ma to miejsce takze w wypadku systemu
> operacyjnego ktory jest wlasciwie zbiorem i to obszernym roznych
programow.
> Nie latwo sie domyslec ze przy takim skomplikowaniu softwareowym, nie
trudno
> o blad. MOge takze przypuszczac ze czasami programisci nie uzywaja tylko i
> wyl. legalnych metod programowania. Wtedy pewne zmiany moga niesc za soba
> [...]

Wybacz kochany - wiesz, ze dzwonili, ale nie wiesz gdzie.

Czytalem kiedys artykul o tym jak wyglada lokalizacja Wxx.
Nasi "programisci" nie maja dostepu do kodu, nie maja prawa
zmienic ani bajta w kodzie, anie czymkolwiek innym.
Do tego stopnia, ze jak sie w oknie dialogowym tekst nie miesci
to musze robic skr.

A co do kompilacji z innymi parametrami do kompromitujesz sie.
Wypobrazasz sobie, ze w firmie wielkosci M... programista ma
dostep do kompilatora, czy calego kodu? Jaja sobie robisz.

Od dawna uzywam W98 PL i nie mam nijakich problemow
ze stabilnoscia...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów