Re: Flatron 795FT

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 09:09:15 MET DST

Użytkownik "archie" <mordek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak ustawiasz sobie USER MODE , jest tam cos takiego jak DEGAUSS ON ,
> możesz to zmienic na OFF i tyle

Czy ty na pewno opisujesz 795F? U mnie nie ma menu USER MODE. Licząc kolejno
jest:
BRIGHTNESS CONTRAST
COLOR
POSITION
SIZE
SHAPE
SETUP
SPECIAL.
Co prawda w menu SPECIAL jest opcja DEGAUSS ON ale służy ona tylko do
ręcznego rozmagnetyzowania a nie do ustawienia na off. Chyba że jakąś
magiczną kombinacją przycisków której nie znalazłem w instrukcji...

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński