Re: Swap File w Win98 - dziwne zachowanie

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 22:38:14 MET DST

Dark Rider wrote:

> Użytkownik "Andrzej Morawski" <andrzejm_at_hogart.com.pl> w artykule
> news:aqzi5.15318$ct3.360291_at_news.tpnet.pl napisał...

> przyczyny nie znam a sam to kiedys mialem :-( bodajze pod winMe...
> natenczas - jesli nie ma dla Ciebie znaczenie polozenie pliku na dysku
> wejdz do czystego trybu dos i skasuj go po prostu, winda w czasie
> uruchamiania utworzy go sobie na nowo
> inna metoda to zmiana jego nazwy w pliku system.ini
> jesli nie masz nic wpisz w sekcji [386Enh] linijke (np.)
> PagingFile=c:\winswp.sys
> [...]

Ja dałbym takie linie (pierwsza to min. rozmiar), bez drugiej mi sprawdza
wszystkie dyski, zanim założy SWAPa (nie mam pojęcia dla czego):

MinPagingFileSize=0 ; ja mam 65536
PagingDrive=C:
PagingFile=C:\PAGEFILE.SYS

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |