Re: Problem z Abitem -pilne ! !!!!!!!!!!!

Autor: Robi (Robix_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 17:03:03 MET DST

Po calonocnym boju doszedlem czego to jest wina ale czy to jest normalne
nie wiem bo jak pisalem na tym samym abicie tylko z HPT366 bylo wszystko
ok. Doszedlem do tego ze jak DVD LG i Nagrywara Sony sa razem podpiete
do kompa nie da sie wlaczyc DMA natomiast kazde urzadzenie z osobna
chodzi ok. (probowalem roznych kombinacji :na roznych tasmach jako slawe i
jako masten , z HDD tym starym i bez niego i nic)Czy to wina plyty , czy
biosu bo na starym abicie nawet ze starym biosem bylo wszystko ok.
CZEKAM NA PROPOZYCJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik Robi <Robix_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:399570e8$2_at_news.vogel.pl...