Odp: ABIT BE6-II i CEL566 -problem

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 11:39:03 MET DST

> Tzn, zasilasz startuje. Wszystkie elementy kompa ruszaja (dysk, cdrom),
ale
> nie zalacza monitora i nie reaguje na nic (nie uruchamia sie).

winna jest tu ta pop*** plyta Abita. Wiele osob ma podobny problem, tzn komp
nie startuje, trzeba wlaczyc, wylaczyc i wlaczyc i dopiero... :-(. Mam ten
sam problem ale nic nie wskoralem. Z tego co wiem dobre zasilacze nie pasuja
do tej plyty. Trzeba miec jakis rzech aby to poszlo. Jezeli zaniesiesz plyte
do serwisu, gosciu Ci ja podlaczy do byle jakiego zasilacza i pojdzie. Na
dobrym nic z tego. Jezeli masz kase sprobuj kupic inna obudowe z
zastrzezeniem ze wymieniasz jak nie bedzie dzialac, zmienisz pare obudow i w
koncu trafisz....