co to za plyta ?

Autor: Janusz Czapek (januszcz_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 06:12:09 MET DST

Cześć,
dostałem płyte TS 54PAIO Rev: 1.3 chipset Intel 82437FX-66.
Nie potrafie jej skonfigurować ani odnaleźć jakiegoś manuala.
Na necie tylko znalazłem ten symbol na liście kompatybilnych urzadzeń do
WIN9X i to przy procesorze Cyrixa ??? , na stronach TSENG -a nic oraz
podobne oznaczenia przy płytach
TRANSCEND tzn firma tez oznacza płyty TS ale wstawia tam myślnik a
a mojej płycie myślnika nie ma. Płyta ma nieznane mi oznaczenie aktywacji
MMX -a - tj. CPU P55C - J10 - VRM lub VAM - o co moze chodzić ???
dla procesorów pozostałych P54C jest - 4-5,6-7,19-20,21-22 . Tez dla
mnie niezrozumiałe skoro jedyny odnaleziony na płycie układ J10 to zestaw
czterech par pinów ??? Czy całkowity brak oznak nagrzewania sie procka
na tej płycie może być oznaką jej uszkodzenia ? Może wcale nie warto
tracić czasu na jej uruchomienie. Płyta podobno chodziła na P-120 ale
1,5 roku była przekładana z miejsca na miejsce. Więc nie moge polegać ani
na układzie zworek ani że ktoś nie zrobił z niej . Płyta posiada jeszcze
jeden tajemniczy , dla mnie , układ zworek.
JP 7 - 1-2 - EN 665 , 2-3 DIS 665 - co to włacza i wyłacza ???
JP 8 - 1-2 - DACK 1 , 2-3 DACK 2 - ???
JP 9 - 1-2 - DAQ 1 , 2-3 DAQ 2 - ???

Jesli możecie pomóc będę wdzięczny o wszelkie namiary i sugestie .

Dzięki - Janusz