Re: Jakosc skanow

Autor: news.tpnet.pl (izkaas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 22:54:27 MET DST

Silver Ghost <s_silver_at_priv7.onet.pl> w artykule
news:d3toos41vaoo3kbvqj5h28a71776soqtdi_at_4ax.com pisze...
> Czesc!
>
> Uzywam juz od 4 miesiecy skanera ARTEC AM12S na SCSI i jak dotad nie
> mialem zadnych problemow. Jednak ostatnio skaner zaczal dziwnie
> skanowac. Mianowicie skany sa za jasne, a z jednego brzegu zazolcone.
> Efekt zblizony do zzolknietego papieru. Centrum skanu b. jasne.
> Korekcja gammy, itd niewiele pomaga. W czym lezy problem ?

 Z tego co piszesz wynika że stało sie to nagle, moim zdanie uszkodzona
optyka bo lampa to chyba po 4 mies nie. Miałem to samo z scanmagic 600cp,
spadł z 40cm i skany wychodziły z jednej strony jasne a z rugiej zzołknięte.
poradziłęm sobie regulując odległość listwy CIS od szyby, udało się ale u
mnie nie ma żadnej optyki i cięzko zepsuć bardziej a u ciebie można.
Poprawcie mnie jesli sie mylę.

Marcin W.
MaryC