Re: Przygoda z uprade'em BIOS

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 14:28:02 MET DST

Marcin Góra <scottie_at_irc.pl> wrote in message

[ciach]

> Nie wiem co masz na mysli piszac "typ ukladu", na kostce byla nalepka a
oryg
> inalny BIOS przynioslem im na dyskietce - mieli tylko nagrac. W takiej
sytua
> cji tylko debil moze cos zepsuc.

Typ ukladu (dokladniej EPROMA) jest POD nalepka z BIOS-em, np ATMEL albo
jakis inny. Chodzi tutaj o parametry zaprogramowania ukladu (np: napiecie
programujace itp, nie znam sie na tym za bardzo, nie jestem elektronikiem)
Post nizej zglosil sie ktos, kto moze zaprogramowac Ci ten bios, ale taka
uwaga: moze juz sie nie dac... po prostu zniszczyli ci fizycznie uklad (tez
jest o tym w instrukcji programatora). Koszt ukladu to kolo 30zl (chyba,
dawno sie juz tym nie interesowalem)

> Pozdrawiam,

rowniez;

> Marcin