Odp: TSE + Citrix + load balancing

Autor: Andrzej Bugowski (Andrzej.Bugowski_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 14:32:23 MET DST

Farama serweró Citrixa działa w ten sposób, ze gdy mamy dwa serwery w tej
farmie i tylko dwa, to definiujemy sobie jakie parametry mają byc brane pod
uwage.
Np. liczba uzytkowników, obciazenie procesora, itp
Użytkownik na koncowce nie wie nawet do ktorego komputera jest zalogowany

Użytkownik Zenek <hf_at_ferfluchty.art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:p3krm8.oh2.ln_at_w3cache.altkom.com.pl...