Re: TSE + Citrix + load balancing

Autor: Zenek (hf_at_ferfluchty.art.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 13:59:53 MET DST

Użytkownik "Piotr Łącki" <piotr.lacki_at_martin-bauer.com.pl> napisał w
wiadomości news:8mrf7d$ib$1_at_news.ipartners.pl...
> ta maszyna ma juz 4 proce ( P II 400 ) i 1 GB RAM niestety nie ma juz
> pustych bankow.
> a slyszales cos moze o Advance Server W2000 ?

Słyszałem :-). U klienta postawiłem sieć opartą o W2K Server PL. Exchange
jako kontroler domeny Terminal jako członek. Działa to wszystko w miarę
wydajnie. Natomiast jedyne co mogę ci poradzić to to, co mówią na zajęciach
(1198) Trzeba zdiagnozować, który komponent maszyny jest najbardziej
obciążony. Farma serwerów Citrix jest dobrym rozwiązaniem ale tak jak
pisałem wcześniej nie widziałem tego w normalnym zastosowaniu. Może ktoś z
kolegów czytających ....

Zenek