Odp: IBM

Autor: Piotr Szkope (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 11:17:22 MET DST

Użytkownik pokryfka <pokryfka_at_friko4.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:39931642.97F3F778_at_friko4.onet.pl...

> to mnie w takim razie ciekawi skad program diagnostyczny wie co jest zle z
> twardzielem
> czy dyski twarde maja wbudowane jakies czujki czy co
>

> pokryfka wrote:
>

> to mnie w takim razie ciekawi skad program diagnostyczny wie co jest zle z
> twardzielem
> czy dyski twarde maja wbudowane jakies czujki czy co

Blad wyskoczyl po tescie S.M.A.R.T.
I chyba to to wlasnie wykrylo ten blad.
Przed wyskoczeniem tego bledu zauwazylem takze scratch analisys.
Nie wiem czym jest to powodowane.
Wczoraj podlaczylem dysk do nowego komputera SCENIC 500 i810e.
Zapuscilem advanced test no i dysk jest sprawny.
Dysk chodzi prawidlowo na UDMA33.
Teraz to kompletnie nie wiem o co tutaj chodzi. :)
Na plycie ASUS TXP4 dysk tez swiszczal.
W domu mam plyte PChips M575 taki sam efekt.