Re: Flatron 795FT

Autor: archie (mordek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 09:11:34 MET DST

> kazdym
> zaniesc
>
> Ja tez mam pytanie: zaraz po włączeniu obraz klekko draga przez około 5
sek.
> tak jak by był uruchomiony deguse,czy to normalne?
> AdamS

Odpowiedz na pytanie 1 :
  - w instrukcji napisane jest, ze po wlaczeniu monitora trzeba mu dac około
30 min na dostosowanie do poprzednich ustawien; wiec sie nie martw ...

Odpowiedz na pytanie 2 :
    - po wlaczeniu monitora kazdorazowo zastepuje DEGAUSS'acja
(rozmagnesowanie), ale mozna to wylaczyc w OSD...

archie