Riva TNT 2 m64 - zmiana rozdzielczości - szaleństwo ikon na pulpicie

Autor: Mns (mns_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 07:03:14 MET DST

Właśnie wstawiłem wyżej wymieniona kartę do kompa, wcześniej była Riva TNT.
Przy zmianie rozdzielczości z większej na mniejszą i odwrotnie, przy
uruchamianiu gierek, które zmieniają rozdzielczość, ikony na pulpicie
"szaleją".
Jedne nakładają się na drugie, zmieniają pozycje itp. - jest to bardzo
irytujące.
Ściągnąłem Blaster Control 4.03, ustawiłem zapamiętywanie pozycji ikon i
NIC.
Czy ktoś wie co robić?Czy ktoś mógłby pomóc???
WERY WERY PLIS.

Zajrzyj tu www.karolsz.hg.pl
Tą wiadomość sponsorują literki
+48608226472