Promise Ultra ATA/66

Autor: Arleks (arleks_at_arleks.com.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 07:01:21 MET DST

Witam.

    Czy jest możliwość wejścia do BIOSu tego kontrolera. Czy można na jego
podstawie zrobić RAID 0,1 i jak to zrobić. Czy jest kompatybilny w dół, czy
np. można podłączyć dysk mode 0.
    Bios mojego komputera wrzuca większość urządzeń na przerwanie 9, a potem
windows nie radzi sobie z ich obsługą. Jak przenieść część urządzeń na
przerwanie 10. W BIOSie nie mam możliwość przydzielenia przerwania dla
konkretnego slotu PCI. Jak sobie z tym poradzić.

Pozdrowienia MAKUMBA.