Re: Zasoby pamieci w Win9x - wiecznie malo!

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 20:43:29 MET DST

| Nie do końca. RamBooster przeżuca wszystko co niepotrzebne do swapa i w
| razie potrzeby jest to ładowane z powrotem do RAM.

Oczywiscie. Dlatego napisalem ze "BYWA" iz program usuwa to czego nie powinien.
Kolejna sprawa ze nie mialem na mysli akurat RB a jakikolwiek optymizer. Nie
kazdy program jest do konca bezpieczny. Nie pamietam w tej chwili ktory z takich
prgramow to zrobil ale podczas testowania przeze mnie tego rodzaju softu doszlo
wlasnie do wypadku kiedy zostalo usuniete cos co nie powinno zostac usuniete i
system calkowicie przestal byc stabilny.

| Oczywiście trzeba
| dopilnować, aby ten swap był dostatecznie duży lub żeby było dużo wolnego
| miejsca na dysku.

Tak ale sa chyba wiesz ze "dostatecznie duzy" to pojecie bardzo wgledne poza tym
co bedzie w przypadku gdy wylaczylismy sterowanie wielkoscia swap'a przez
windowsa i mamy wielkosc tego pliku ustawiona "na sztywno"?

| Jeszcze cytacik z helpa do RB:
| I have been asked questions like "No matter how many times I run RB, I get
| no more free resources, why is that?"
| The answer for this is simple: The resources have actually nothing to do
| with the amount of the ram. Even if you have 512Mb in your PC, you still
| have the same amount of resources to use. *Resources are kind of a "heaps"
| that Windows uses for it's own purposes, and there is no program that can
| free up the resources. The only way to free up resources is to turn off some
| programs.*

O ty juz wiem ale tak jak zaznaczylem nie mialem na mysli dzialania akurat ww
programu.

P.