Re: Czy Celeron 533MHz bedzie dzialal ?

Autor: MK (huberts_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 10:56:58 MET DST

> Zobacz na www producenta plyty.
> Wiekszosc LX-ow miala fsb 66 i 75.
> Wiekszosc wymaga uaktualnienia biosu aby zobaczyc celerony.

Producentem kompa jak i plyty jest IBM, Bios tez jest IBM'a ktory
uaktualnilem,
plyta ma magidtrale 66MHz . Sprawdzalem programikiem Softfsb to nie ma tej
plyty i nie bardzo wiem czy mozna np. wybrac np. Intel DK440LX, Intel
AL440LX lub Micron AL440LX i nie bardzo wiem ktory wybrac przy DK440LX jest
mozliwosc ustawienia na 81MHz , tylko czy to na pewno bedzie dzialalo? Czy
istnieje ryzyko uszkodzenia plyty i po czyms takim procek bardzo bedzie szie
grzal? Jaki procek mozna wlozyc aby zwiekszyc maksymalnie jego wydajnosc? Co
byscie zaproponowali? Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.

--
Huberts_at_go2.pl ICQ: 46737784 Gadu: 3805