Re: Czy Celeron 533MHz bedzie dzialal ?

Autor: tomto (tomto_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 15:35:58 MET DST

> Witam grupowiczow!
> Nie jestem w tych sprawach specjalista w zwiazku z tym mam nastepujacy
> problem. Mam plyte na chipsecie LX i PII 300Mhz 64 RAM i nie wiem czy po
> wymianie procka na Celerona np. 533 bedzie chodzil z taka predkoscia? Z
tego
> co sie orientuje plyta chodzi tylko na 66 Mhz i nie wiem w jaki sposob
mozna
> ja podkrecic. Prosze znawcow o pomoc, z gory dzieki.

Mialem w reku ze 3 plyty LX, w ktorych bylo napisane 233-366MHz i w kazdej z
nich poszedl Cel466. Mysle ze 533 tez pojdzie, ale ten 466 poszedl tylko na
dwoch przesciowkach: MSI starszej (pod PPGA) i najnowszej ASUSa (pod FCPGA).
Nie chodzil z przejscowkami np. Solteka i innymi NONAME.

--
Pozdr.
tomto