Re: Czestotliwosc FSB w 486

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 10:08:46 MET DST

Bartosz Rafalski napisał(a):
> dokładnie 3x33 mozna podkrecic ustawiajac 3x40 o ile płyta pozwala ale powinna
> pozwalac na takie zabawy tylko czy procesor to wytrzyma ? osobiscie watpie
> udało mi sie w taki sposób podkrecic dx2 80 ustwiłem mu zamiast 2x40 2x50 i
> nawet chodził na 100 ale mcno sie grzał

 Ja tez podobnie podkrecilem AMD486DX2 - 2x40 na 2x50 i jedyny problem
pojawil sie z karta GFX na LocalBus-ie - szybkosc taktowania tej
magistali jest chyba max 40 (przynajmniej dla mojej karty), no i
dostawalem czasami przypadkowe pixele na ekranie. Procek grzal sie tylko
nieznacznie bardziej, niz na 80HHz. Natomiast osobnym problemem moze byc
cache na plycie - czasami sie juz nie wyrabia, wiec mozna wylaczyc,
tylko wtedy sens podkrecania jest zaden.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl