Re: Problem z partycjami

Autor: Andrzej Krasnowski (krasnowski_at_mpec.chelm.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 13:07:29 MET DST

Czesc!
Mialem kiedys taki problem i byl on spowodowany tym ze plyta zle wykrywala
dysk twardy: atrend bx-fujitsu10,1 gb. Zaraz po zalozeniu partycji nie bylo
problemu, ale po jakims czasie komp mi zawisl i sie zaczelo...Pomogla zmiana
plyty glownej. (Upgrade biosu nic nie daje).
powodzenia

--
Andrzej Krasnowski
krasnowski_at_mpec.chelm.pl
Użytkownik "Luqas" <luqas_at_priv6.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Od kilku dni mam poważny problem z partycjami na dysku.
> Windows zaaplikował mi zwis, konieczny był hard reset i od tego czasu
Norton