Problem z partycjami

Autor: Luqas (luqas_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 12:57:02 MET DST

Witam.

Od kilku dni mam poważny problem z partycjami na dysku.
Windows zaaplikował mi zwis, konieczny był hard reset i od tego czasu Norton
Utilities (speed disk i disk doctor) nie chce działać z częścią
rozszerzonych partcji.

Pomimo wielokrotnego użycia fdisk'a i formatów nie udało się zmienić tego
stanu rzeczy.
Nawet postawienie partycji przy użyciu PartitionMagic nic nie dało (program
jest wielki:)

Mam HDD IBM 20GB podzielony na 4 parycje
primary c: 1000MB (nie ma kłopotów)
extended 18400:
            d: 2000MB (nie ma kłopotów)
            e: 6000MB (Norton nie chce działać prawidłowo)
            f:: reszta , problem jak wyżej.

I teraz pytanie :
 czy może to powodować nieprawidłową pracę programów z dwóch ostatnich
partycji?

Na nortonie mi aż tak nie zależy ale nie chciałbym się obudzić kiedyś z
"ręką w nocniku" kiedy stracę sporo danych.

Błąd jest spowodowany podobno brakiem wolnego miejsca przy tworzeniu
partycji (tak pisze w helpie Partition Magic).
Czy NU2000 ignoruje ten błąd???

Pozdrawiam
Łukasz