Re: TSE + Citrix + load balancing

Autor: Zenek (hf_at_ferfluchty.art.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:09:03 MET DST

Użytkownik "Piotr Łącki" <piotr.lacki_at_martin-bauer.com.pl> napisał w
wiadomości news:8mouei$it0$1_at_news.ipartners.pl...
> Mamy w firmie serwer TSE+Citrix, ktory obsluguje zmiejscowa filie. Z
> powodu wzrostu liczby komputerów ( klientow) w tej filii serwer zaczyna
> powoli niewyrabiac. Slyszalem, ze do takiej konfiguracji mozna zastosowac

Jakiś czas pracuję z terminalami. Z tego co wiem, Load Ballancing dla
Citrixa wymaga jednego komputera, który zajmował się będzie kontrolą stanu
farm serwerów aplikacji. Więc w najprostrzej konfiguracji będą to dwa
serwery aplikacji i jeden serwer tzw. Browser. Niegdy tego nie robiłem więc
mogę się mylić. Aktualnie mam klienta, który pracuje na jednym serwerze
terminala z zainstalowanym MF 1.8. Do rozłożenia obciążenia użyłem dwóch
kart 3c980 oraz przełączników 3c1100 (swich :-)) Karty mają włączone
równoważenie obciążenia. Dla ok. 20 użytkowników kożystających z aplikacji
biurowych działa nawet znośnie. W twoim przypadku zastanowiłbym się, czy nie
warto zainwestować w następny procesor, kontroler macieżowy czy karty
sieciowe. Nie chodzi tu nawet o koszt rozwiązania ale o pomoc w przypadku
problemów. Osobiście nie znam firmy, która miała by wdrożony taki system.

Zenek.