Re: Odp: Maxymalne Vcore na BE6-II

Autor: Michal Franczak (mfranczak_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:20:42 MET DST

RUSI <rusio_at_priv4.onet.pl> wrote:
:> Jak zwiekszyc max. mozliwe ustawienie w biosie dla VCore?
:> Podobno pomaga ustawienie procka na wiekszym napieciu i przeprogramowanie
:> flash biosa... u mnie to cos niedziala.
:>
:> mam celerona 366 - default vcore =2.0, max vcore=2.3
:>
: A po co Ci wiecej ?
: Jak 2.3 Ci nie dalo zadanego efektu to podwyrzszanie napiecia IMHO dalej
: nie ma juz sensu .
: Co 550 Mhz by sie marzylo :o) Niestety to tylko dla wybrancow losu ... No
: chyba ,ze masz watercoolera
: --
: Pozdrawiam
: RUSI
: rusio_at_priv4.onet.pl

Widocznie jestem szczesciarzem bo mam przy zwyklym chlodzeniu i 2.0v 550.
Aby miec 572 stabilne musze miec 2.3v. Z wentylatorkiem nie musze zbytnio
kombinowac...
Wiec w celach naukowych i eksperymentalnych chcialbym miec mozliwosc
ustawienia wiekszego napiecia (wiem czym to grozi)...
Pamietam ze na ABIT BH6 dalo sie to zrobic. Po zwiekszeniu napiecia i
przeprogramowaniu biosa, bios ustawial to wyzsze napiecie jako default i
dawal mozliwosci na ustawinie wiekszego... Ale z BE6-II cos to nie chce
dzialac...
Jesli ktos cos wie na ten temat to prosze o konkrety...

pozdrawiam
Michal Franczak