Re: P2B-F i softmenu

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 10:56:48 MET DST

Nightmare napisał(a):
> Polegalo to na tym (bodajze) ze na zwykly pliczek biosu do p2b
> zapodawalo sie jakiegos patcha, potem tym biosem flashowanie , potem
> wyjmowalo sie zworki fsb+mnoznik i jusz mozna bylo z tego korzystac.

 O tym wiem, ale jak nie zadziala, to musze szukac programatora do
flashow - ryzykowne. Ale jest podobno inna mozliwosc - nieopisana zworka
(i nie wlutowana - jest tylko miejsce na plycie) - efekt podobny do
patha na BIOS. Wyczytalem to po polsku (i ani slowa wiecej), ale po paru
dniach juz strona nie istniala - nawet adresu nie spisalem.

> a o tym nie slyszalem - byc moze zostalo to dodane w nowym revision
> plyty, ale jezeli nie bylo tego w instrukcji do niej - to chyba bzdura.

 Tez podobno jes nie wlutowana - trzeba samemu. Ale to z kolei
przeczytalem na anglojezycznej grupie.

W kazdym razie dzieki - poszukam na dejanews.

Sebo - heby_at_poczta.onet.pl