Re: HELP PLIZZZ!!

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:04:04 MET DST

Adam Bogusz napisał(a):
> U mnie jest taki sam (Sophos), i nie ma problemów. Poza tym on nie sprawdza
> plików przy zamykaniu Worda.

 Nie jestem ekspertem, ale jesli nie sprawdza przy zamykaniu (i zapisie)
to raczej marny skaner - a co, gdyby recznie wpisac niebezpieczne makro
do worda i zapisac plik ? Pojwail by sie plik z zyjacym wirusem
(zakladajac ,ze jestes w stanie go stworzyc :). Zapisujesz taki na dysk
i qmpel bez skanera ma problem. Wnioskuje stad, ze kazdy skaner POWINIEN
sprawdzac rowniez zapisywane pliki word-a. Poczytaj dokumentacje -
mozecos tam pisze odnoscie skanowania dokumentow Word-a.

Sebo - heby_at_poczta.onet.pl